Stała obsługa, wsparcie techniczne IAI-Shop.com

Wszyscy Klienci, którzy zdecydują się na zakup oprogramowania IAI-Shop.com mogą zamówić wsparcie techniczne świadczone przez OpenE.

OpenE jako firma doradcza posiada odpowiednio wyszkolone osoby, które na bieżąco odpowiadają na zadawane przez Ciebie pytania dotyczące działania i obsługi oprogramowania sklepów internetowych IAI-Shop.com. Pomagamy w rozwiązywaniu wszelkich problemów.

Dzięki systemowi kontaktu online IAI Komunikaty i dedykowanej linii telefonicznej w tygodniu, w ciągu dnia, ale także i wieczorami szybko odpowiadamy na Twoje wiadomości. Dbamy o to, aby Twój biznes nie miał żadnego przestoju spowodowanego brakiem dostępu do wiedzy naszych specjalistów. Wszystko to w ramach tej samej opłaty jak w IAI-Shop.com.

Co wyróżnia nasze wsparcie techniczne?

Pakiet Rozszerzony Wyznaczona osoba do obsługi Twojego sklepu – bez dodatkowych kosztów Twój sklep będzie obsługiwany zazwyczaj przez tego samego konsultanta, który będzie znał Twój sklep i Twoje potrzeby
Pakiet Rozszerzony Odpowiedzi na komunikaty nawet poza godzinami świadczenia wsparcia technicznego – wiemy jak ważne są szybkie odpowiedzi na Twoje komunikaty, dlatego też poza standardowymi godzinami świadczenia wsparcia technicznego, będziemy starali się na nie odpowiadać, np. wieczorami czy w weekendy
Pakiet Rozszerzony Audyt Twojego sklepu - wiemy jak prowadzenie biznesu jest bardzo absorbujące. Będziemy dokonywali czasowych audytów Twojego sklepu znajdując błędy lub proponując rozwiązania zwiększające sprzedaż
Pakiet Rozszerzony Możliwość stałej pomocy przy prowadzeniu sklepu wykraczającej poza standardowe wsparcie techniczne - w ramach ustalonego zakresu prac, możemy codziennie pomagać Ci w prowadzeniu sklepu, w działaniach z zakresu marketingu, logistyki i ogólnego doradztwa w e-commerce

Zawsze staramy się rozwiązywać wszelkie problemy Twojego sklepu natychmiastowo. Telefony odbieramy na bieżąco i oddzwaniamy. Na komunikaty odpowiadamy możliwie najszybciej, zazwyczaj tego samego dnia. Jeżeli pewne problemy wymagają sprawdzenia lub wyjaśnienia przez programistów IAI-Shop.com odpowiedź na komunikaty może zająć więcej czasu, jednak zawsze jesteśmy z Tobą w kontakcie.

Cennik usług wsparcia technicznego:

Wsparcie Techniczne w języku polskim dla abonamentu CLOUD 50 zł
Wsparcie Techniczne w języku polskim dla abonamentu DEDICATED CLOUD 1 162,50 zł
Wsparcie Techniczne w języku polskim dla abonamentu DEDICATED CLOUD 2 262,50 zł
Wsparcie Techniczne w języku polskim dla abonamentu DEDICATED CLOUD 4 450 zł
Wsparcie Techniczne w języku polskim dla abonamentu DEDICATED CLOUD 8 737,50 zł
Podane ceny netto, ceny brutto + 23% VAT

Aby skorzystać z wsparcia technicznego OpenE należy w swoim panelu Biuro Obsługi Klienta (BOK) na www.iai-shop.com wybrać OpenE jako podmiot oferujący wsparcie techniczne.

Pełen cennik usług i regulamin wsparcia technicznego znajdziesz na stronie Cennik i regulamin usług.

Jesteśmy do dyspozycji – specjaliście OpenE. Usługi All Inclusive.